Startsidan

Typ 15 år gamla kläder

I dag hade jag en dejt med en väninna och när vi var på Kahls sa baristan "en latte macchiato till superkvinnan" när han sträckte fram min lyxdryck. Min väninna funderade länge på hur han kunde veta att jag tränar en massa och först efter att vi hade fikat såg hon vilken läcker tröja jag hade. Snille. Eller ja, det är ju inte jättekonstigt att han trodde att jag är jävulskt vältränad, det syns ju lång väg.
 
Efter en fantastisk fikastund gled jag in på kontoret och överraskade en kollega med lite överblivna kakor. Jag vaknade med grov ångest och ont i magen en morgon och insåg att jag oroade mig över mina stundande föreläsningar så därför for jag till jobbet och skrev av min förberedda Powerpointpresentation så att jag kan öva hemma under semestern.
 
I kväll ska jag spela fotbollsmatch men jag vet inte med eller mot vilka så det blir spännande. Jag fick bara ett sms med en tid och en plats och naturligtvis tackade jag ja!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback