Startsidan

Det var dessutom sommar

Vilken härlig dag! Jag fick mycket gjort på jobbet och trots chocken över mängden arbete i morse kändes det under kontroll efter några timmars slit. På eftermiddagen sprang jag och köpte kaffe till mig och min härliga väninna och det avnjöt vi i solen till lite skvaller. Efter jobbet cyklade jag till Iksu och tränade för första gången sedan i torsdags, jag har varit förkyld, och det gick bra. Jag körde bodypump och eftersom det var en ny release för mig och jag dessutom inte har kört på länge så tog jag rätt lätta vikter. Efter träningen kände jag en sådan lycka och frihet så jag åt två kokta ägg till middag, spelade piano och sjöng och tog en lång dusch. Nu är jag fylld av energi, livet!



Kommentarer
Av: Myh

Åh Nina ❤ jag saknar dig!

2018-06-18 @ 20:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback