Startsidan

Nu är det nära!

I förmiddags åkte jag och Sammy till vår nya lägenhet och skrev under kontrakt och fick nycklarna så nu är det fritt fram att flytta in! Jag och pappa körde ett lass på kvällskvisten och jag tog naturligtvis med mig lite viktiga saker på förmiddagen, typ toalettpapper, tvål och en handduk. I kväll ska jag försöka packa ner det mesta för i morgon får jag hjälp att frakta allt och då är det ju passande om det är färdigt. Dessutom hade jag tänkt hinna träna innan dess så då är det inte så många minuter kvar innan flyttlasset går. Sammy har åkt till sin pappa nu och jag ska vara ifrån honom i två veckor, det längsta jag har varit ifrån honom förut är typ fem dagar så det känns lite jobbigt. Men ja, när han kommer tillbaka ska vi åka till Berlin!
 
Nu ska jag göra mig en kantarelltoast, jag försöker nämligen äta upp så mycket som möjligt så jag slipper flytta det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback