Startsidan

Jag och tre till hade sockar

Min söndag började 6.15 eftersom någon hade glömt stänga av sin väckarklocka och jag, som den morgonpigga person jag är, inte kunde somna om. Det resulterade i frukost i lugn och ro vilket i och för sig var fantastiskt. Klockan 11.05 satt jag på en yogamatta bredvid min kusin och sedan följde 70 minuter med uppvärmning, balans, styrka, stretchning och avslappning. Det är förmodligen jättebra för mig att öva på medveten närvaro och töja ut min ganska stela kropp men jag kommer ändå inte gå på yoga igen. Det känns inte som att jag har gjort något så innan jag duschar ska jag göra lite armhävningar och sådant. Kanske att jag startar sh'bamspellistan på Spotify och dansar lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback