Startsidan

Alla rätt!

I dag efter jobbet åkte jag till Ersboda för att besikta bilen och efter att ha försökt anmäla mig i en dator flera gånger samt stått i kassan ett tag utan att ens bli sedd insåg jag att jag var på fel ställe. Jag gled förläget ut igen och körde till andra änden av byggnaden där jag hittade Dekra, som för övrigt var billigare. Där kände jag mig mer hemma och jag blev direkt sedd och erbjuden kaffe eller te. Klockan 16.27 hämtade mekanikern min nyckel, jag hade tid halv, och typ kvart i var hon färdig. Bilen var, liksom sin ägare, perfekt och trots att jag är en tidspessimist hetsade jag till Iksu och hann precis byta om och glida in i salen innan barre move började. Det var första gången jag testade det och det var fantastiskt! Det är en blandning mellan balett, styrka och yoga och när instruktören sa typ "nu vill man ju börja röra lite på sig till musiken, men det ska vi inte för det här är balett" kände jag att jag hade hittat min dansform: stelt och härligt! Jag kommer sluta gå på inner strength nu och köra det här i stället, ett perfekt pass för mig som vill bli stark, smidig och dansa odansigt!



Kommentarer
Av: Caamilla

Hm kan vara värt att testa.

2018-11-21 @ 21:54:26
Av: Nina Karlsson

Kul med nytt pass.

Av: Nina Karlsson

Kul med nytt pass.

2018-11-27 @ 10:40:24
URL: http://ljuvliganina.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback