Startsidan

En vettig dag

Vilken härlig dag! Jag vaknade utvilad strax före sju och sedan åt jag en härlig frukost innan jag begav mig till Iksu för total training. Jag älskar passen på lördagsmorgnar för när jag är färdig är jag pigg och glad resten av dagen. Eftersom jag hade tagit bilen åkte jag direkt till Maxi där jag naturligtvis införskaffade mat. Efter lunch och dusch körde jag hem till mamma och pappa där vi bytte till vinterdäck. Eller ja, det kanske mest var pappa som bytte eftersom han älskar att känna sig normativt manlig och då låter jag honom få göra det. Jag hatar dessutom smutsiga och otympliga jobb så jag servade med verktyg och sådant. När vi äntligen var färdiga åkte vi till Avion där vi shoppade, fikade och åt middag. Efter att jag hade skjutsat runt mina föräldrar åkte jag hem och dammsög och nu ska jag laga mat så att jag har matlådor i veckan. Livet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback