Startsidan

Tur att jag är rik

I veckan har jag ätit lyxigt ska ni veta. I måndags åt jag på Pasito på Haga och både rödingen och laxpastan var jättegoda. Det var roligt att testa något nytt och jag kommer förmodligen gå dit fler gånger. I går hade vi avslutning med fotbollslaget och först träffades vi i ett omklädningsrum där vi gick igenom säsongen. Jag satt och log nöjt medan jag väntade på mitt pris för årets bästa träningsnärvaro så döm om min förvåning när jag kom tvåa. Jag som bara har missat en enda träning hade ju vinsten som i en liten ask men eftersom målvakterna har blivit kallade även till målvaktsträningar förlorade jag. Eller ja, jag kom ju tvåa men det är som bekant sällan bra nog. Något som var lite mer roligt, och framför allt överraskande, var att jag kom tvåa även när det gällde matchnärvaron. Efter det missunsamma applåderandet, närå, jag är så glad för vinnarnas skull, verkligen, begav vi oss till O'learys där vi tittade på en löjlig fotbollsmatch och åt middag. Jag åt pepparstek och det var fantastiskt gott.




Kommentarer
Av: Camilla

Kul att få höra nått om maten, cyklat förbi flera gånger men glömt den när man ändå ska ut å äta

2018-10-26 @ 20:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback