Startsidan

Jag har köpt en bil

I dag tog jag med mig typ alla jag känner och åkte runt på en massa bilaffärer för att försöka hitta en snajsig bil. Till slut var jag nöjd så om en vecka står den troligen på min parkering. Den är vit.

I går jobbade en kollega sin sista dag och efter att vi hade överlämnat en liten gåva började hon dela ut presenter till oss. Det var så genomtänkt att vi nästan började gråta. Jag fick exempelvis en grapefrukt eftersom jag tycker om det och en sportlunch eftersom jag är dålig på att få i mig snabba kolhydrater direkt efter träning. Hon är nämligen dietist och har koll på sådant. Dessutom fick jag en fräsch parfym eftersom jag typ varenda dag har sagt att hon luktar gott. 

I går filmades det på total training-passet och filmen ligger uppe på Instagram för allmän beskådan. Livet!




Kommentarer
Av: Camilla

Åh GRATTIS miss FORD

2018-09-01 @ 19:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback