Startsidan

Mello

Nu kan jag bocka av ett nyårslöfte för jag har skickat in en låt till Melodifestivalen. Eller ja, en och en, jag skickade faktiskt in tre låtar när jag ändå var i gång.
 
I dag var jag och Sammy och badade på Navet med en kompis och hans barn. Sammy ville absolut åka en rutschkana så då gjorde vi det men eftersom vi fick huvudena under vattnet var det inte så himla roligt. Men ja, det hade jag ju berättat innan så lite fick han ju skylla sig själv. När chocken hade lagt sig var det faktiskt ganska roligt, speciellt att titta när andra åkte.
 
Min kusin kom hit på middag och det var trevligt. Tyvärr vågade hon inte gå hem ensam på grund av alla jävla våldtäkter så jag packade ner Sammy i vagnen och följde henne hem. 
 
 

Kommentarer
Av: Camilla

Wow kul

2018-09-17 @ 21:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback