Startsidan

Pilates cirkel

I dag testade jag pilates cirkel på Iksu för första gången och det var ett bra pass. Det är ungefär som total training men med långsamma rörelser där man hela tiden måste spänna bålen och balansera. Jag trodde att det skulle vara lite flummigt som yoga och bodybalance men det var det inte alls. Eftersom det normala var att ha skor på sig har jag ingenting att anmärka på, eller ja, vissa benövningar var lite för lätta för mig men det får man ju nästan räkna med när man är så vältränad som jag. Som tur var ville jag ta det lite lugnt eftersom jag tränade rätt hårt i helgen så det blev ypperligt.
 
Efter träningspasset åkte jag till min syster Jessickas jobb där hon bjussade på mjukglass med två sorters topping. Nu kommer Sammy alldeles snart och i morgon tänkte jag rasta honom på Nolia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback