Startsidan

Jag tröstshoppar träningstajts

Livet fortsätter och jag försöker hänga med. På jobbet försöker vi att inte gå in i väggen men nu är det i alla fall bara drygt två veckor kvar till semestern. I helgen när jag skulle hem till min syster tänkte jag i stället för "titten, pilen, filen" när jag skulle svänga med bilen "uppföljning, utdatum ska stämma, läkemedelsberättelse ..." innan jag kom på att det ju är min checklista som jag har när jag skriver slutanteckningar. Jag har mycket i huvudet alltså. Träningen går dock bra och det känns roligt. Tyvärr har jag någon skada i ena hälen så jag kan inte belasta den för mycket, ingen löpning alltså. Jag har börjat handla lite med aktier men jag vet inte om det går så värst bra, som tur är satsar jag inte så mycket pengar.
 
Nu ska jag se VM-semifinalen. Jag har ju ingen tv men till slut lyckades jag beklaga mig för rätt person så nu har jag en inloggning och kan se den på datorn, hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback