Startsidan

Presenttips

I går var småbarnsmamman med hela familjen och åkte snowboard och slalom. Trots att jag bara åker snowboard en gång per år tycker jag att jag blir bättre och bättre, det blir dessutom roligare och roligare. För kanske tredje gången i mitt liv försov jag mig så början på dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt men i övrigt var allt suveränt!
 
I dag skivade jag en grapefrukt med en nyslipad kniv som min kollega har slipat och det gick så himla enkelt! Alla ni som, liksom jag, inte tycker om att laga mat bör slipa minst en kniv för då slipper man i alla fall några av svordomarna. Grapefrukten tänkte jag njuta av efter att jag hade diskat klart men då var det en liten råtta som hade varit och nallat; lite på alla. 
 
 

Kommentarer
Av: Pappa

Du vet väl att du har en vass pappa som slipar både knivar och yxor.

2019-03-03 @ 19:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback