Startsidan

Blåsor under fotsulorna

I går kväll spelade vi kort på en bar och efter lite snickesnack hos Lenni somnade jag klockan 3, det är som ni förstår helt sjukt. I morse åkte Lennis vänner hem och efter en sjukt god och fräsch frukost på mitt hotell Barceló Raval promenerade vi upp på en kulle där vi hade utsikt över hamnen. Där någonstans började mina fötter tycka att jag hade promenerat för mycket så vi bestämde oss för att vila oss i form inför fotbollsmatchen vi spelade lite senare. Förutom att jag hade fruktansvärt ont i fotsulorna gick dock fotbollen rätt bra och det var himla roligt att spela med folk från alla möjliga länder. Efter dusch och en sjukt god falafel landade vi i sängen framför en dokumentär och nu är det läggdags.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback