Startsidan

Nästan hemma

I morse åt vi frukost på mitt hotell igen och sedan promenerade vi runt i staden och ner mot havet. Jag passade på att fråga Lenni om ord och grammatik på både tyska och spanska och så köpte vi varsin gelatoglass som jag beställde på spanska. Första kvällen beställde jag min middag på tyska men det fungerade naturligtvis inte. Innan det var dags att hoppa på bussen mot flygplatsen åt jag ännu en falafel och sedan kramade jag Lenni mitt hårdaste. Mitt flyg var naturligtvis försenat, inte nog med att jag var tvungen att boka om det två gånger alltså, men till slut kom vi i väg. Nu ska jag sova i Stockholm och i morgon bitti åker jag hem till Umeå och direkt till jobbet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback