Startsidan

Alla mina barn

Äntligen kom vi hem i tid så vi hann sova ordentligt och dessutom gick det ju över till vintertid i natt. I går förmiddags åt vi frukost på Pappelreihe, som inte heller tar kort, och det var ganska gott men lite märkligt. Jag tog exempelvis en toast som hade varit jättegod om brödet hade varit toastat. Det var härligt att få träffa Melia igen, även om december inte är jättelänge sedan. Efter lekparkslek och fotbollsspel gick vi till Tempelhofer Feld och chillade. Det är härligt att kunna vara utomhus utan att frysa, vi har till och med ätit utomhus flera gånger! När vi började bli hungriga igen gick vi hem till Lenni och lagade soppa med Maultaschen, något Sammy tyckte var jättegott, och medan vi tittade på en fotbollsmatch åt vi något speciellt bröd med olika röror till. Jag inser att jag mest fokuserar på vad vi åt ... Hur som helst kom Lennis två kompisar som jag hängde med när jag var i Barcelona förbi och det var trevligt att träffa dem igen. När Sammy hade sovit några timmar gick vi till samma tapasrestaurang, On Egin, som vi var på förra året med barnens mamma. De tar inte heller kort men där finns det i alla fall en automat tvärs över gatan. Sedan tog Lenni och Melia varsin av Sammys händer och lekte sig till hotellet. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback