Startsidan

Inspirationsdag

Jaha, ni undrar vad jag gör en helt ledig lördag som i dag? Det var inspirationsdag på Iksu så jag var naturligtvis där i några timmar. Först körde jag ett pass med rörlighet, stretch och lite styrka med en lång pinne och det var ett fantastiskt sätt att börja dagen på. När det var slut skred jag till en annan sal och körde ett tungt pass med slamballs (en typ basketbollstor boll som väger ungefär 10 kilogram). Man skulle vara två och två och jag hittade en vältränad kvinna att vara med så när det var tungt tittade jag på hennes ryggmuskler och fortsatte. När benen var så nära döda det är möjligt hoppade jag in i bilen och åkte med återvinningen, handlade och sedan for jag hem och åt lunch. Klockan 15 var jag tillbaka i en sal på Iksu och körde ett total training-pass med inriktning på gymnastik och friidrott. Det var så fruktansvärt tungt i benen men jag fortsatte ändå för på onsdag åker jag ju till Berlin och då blir det ingen träning på en vecka.
 
Nu har jag ätit middag och ska duscha och packa lite innan det är dags för Så mycket bättre. Vilken härlig dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback