Startsidan

Näst sista dagen i Berlin

I går träffade vi Lenni för brunch på Bona Kollektiv och det var fräscht och gott och det gick till och med att betala med kort. Efter att ha lånat deras minimala toalett gick vi och åkte skridskor. Gubben som hyrde ut skridskor ville veta vilka könsorgan vi hade för han trodde att han kunde lista ut vilken sorts skridskor vi ville ha med hjälp av den kunskapen. Jag ser exempelvis väldigt kvinnlig ut och därför fick jag ett par konståkningsskridskor. Det verkar jättesvårt att åka med taggar så jag bad om ett par vanliga hockeyskridskor. Sammys könsorgan var lite svårare att lista ut, gubben hade nog aldrig sett ett barn med rosa tröja och blå jacka, men med tanke på håret var han ändå säker på att det var en tjej. Lenni informerade honom om att han är en pojke och då utbrast gubben "det ser man verkligen inte". Eftersom vi är med i intresseklubben antecknade vi flitigt. Skridskoåkningen gick ganska bra och Sammy gör små men viktiga framsteg.

Efter lite handling gick vi hem till Lenni och chillade, pratade och gjorde pizza. Det är så sjukt gott med kapris på pizza, det trodde jag verkligen inte.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback