Startsidan

Semester

Det har varit en jobbig vår. Eller nej, ingen jag känner har dött så det har varit bra, men på jobbet var det mycket inför en eventuell coronakris i sommar. Hur det blev vet jag inte eftersom jag har semester nu men nästa vecka lär jag väl bli varse. En ny föreläsning som jag skulle hålla i blev uppskjuten och likaså en utbildning i diagnosklassificering. Lika bra det kanske eftersom jag började glömma allt, jag som alltid har koll på vad jag gör och var jag har mina saker. Det var väldigt obehagligt men nu efter en dryg vecka i fjällen känns det bra. Det mest organiserade vi gjort är att vi gick upp på Ryfjället förra veckan. Sammy klarade det men så här i efterhand förstår vi inte hur vi tänkte.
 
Det känns faktiskt skönt att åka hem och få ordning på vardagen igen, jag har redan planerat in nästa veckas träningspass. Jag har bestämt mig för att börja köra grit strength en gång i veckan ett tag för att få riktigt tung träning inför krossen av min träningskompis, önska mig lycka till.
 
 

Kommentarer
Av: Pappa

Vilken härlig dag vi hade.Ni var så otroligt duktiga alla tre, kul att jag fick guida er till toppen. ;)

2020-07-27 @ 22:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback