Startsidan

Stygnen är borta!

I dag fyller min syster år och mitt i kalaset drog mamma fram en liten kniv och tog bort mina stygn på knät. Jag vet ju inte hur det ska se ut men mamma sa att det såg bra ut så jag får väl lita på det. Jag har någon slags tejp på såren nu så att hålen ska få läka ihop. Och nej, det gjorde inte ont att ta bort varken förbanden eller stygnen.
 
Till min stora glädje kom min lilla älskling på kalaset så jag passade på att pussa på honom eftersom vi inte ses förrän på fredag. 
 
I dag mejlade jag också min chef med den underbara informationen att jag tänker börja jobba 25 procent på fredag. Jag kommer dock börja hemifrån eftersom jag inte kan ta mig till jobbet själv; jag har körförbud i 6 veckor och busshållplatsen är rätt långt bort. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback