Startsidan

Hur väl känner du dina syskon?

1. Vad heter dom?
Anna

2. När är dom födda?
Jag vet men jag vill inte skriva det här, då kanske nån söker upp henne eller nåt

3. Vart bor dom?
Här

4. Bråkar ni ofta?
Inte så mycket nu längre eftersom hon sällan är hemma

5. Har de varit fulla någongång?
Ja man måste ju testa vad man ska akta sig för

6. Är någon av dom kära just nu?
Ja det hoppas jag

7. Vad lyssnar dom på för musik?
Sånt där discodunk med smurfröster

8. Är de sparare eller slösare?
Slösare 

9. Hur är de som person?
Speedad

10. Kan du deras mobilnummer?
Halvt

11. Vem umgås de mest med?
Jonny och Lotta och så nå andra

12. Vad skulle de göra om du slog dom?
Slå tillbaka och jag skulle bli rädd och ropa på mamma

13. Vilka är deras sämsta sidor?
Att hon inte minns viktiga saker som hon har lovat

14. Vilka är deras bästa sidor?
Att det gör ont på henne när hon slår mig

15. Kan ni umgås som kompisar?
Ja när vi sjunger och spelar tillsammans

16. Vad dricker de då dom festar?
Saft hoppas jag

17. Är dom noga med hur dom ser ut?
Ibland, ibland inte

18. Är de en player?
Nej

19. Skyller de på dig när dom har gjort något era föräldrar får reda på?
Ja jag skyller ju på henne

20. Hur mycket tycker du om ditt syskon på en skala från 1 - 10?
Tss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback