Startsidan

Lista

Vem ringde dig senast?: Mamma
Vem kysste dej senast?: Eric
Vem kramde dej senast?:  Eric
Vad har du för bh på dig just nu?:  En chockrosa
Vad har du för trosor på dej just nu?: Ett par lila
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån?: "Hej nina vad gör du? Jag är i stugan kram Lovisa:)" Från kusin Lovisa
Vad brukar folk få för intryck av dig?: Erics mor sa ungefär "Tuff med piercing och tuffa kläder men i övrigt snäll och gullig"
Har du någon gång klätt dig horigt?: Nej
Har folk kallat dig slampa?:
  Nej
Har du kallat någon för slampa?:  Nej
Har du slått någon riktig hårt?: Ja
Använder du parfym?: Bara när jag ska på kalas
Vad brukar du få mest komplimanger för?: Tyvärr säger nog folk oftast att jag är söt.
Vilka slags killar faller du för?: Charmiga
Vill du ut och festa nu?: Nej
Vad är klockan?: 20.48
Vilken färg har din mobil?:  Mörkblå och silver
Vad ska du göra nu?: Gå och packa lite mer kanske
Är du social?:  Nej om det inte är spännande människor
Kan du gå utan smink?: Ja jag går med benen, hehe. Nejmen ja, det kan jag.

Kommentarer
Av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor värde 650 kr !

Länka jätte gärna till tävlingen också!

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

Av: Carro

Men Nina har du aldrig kallat nån för slampa? Det är ju kul :) Den här listan ska jag sno haha.

2008-04-28 @ 18:41:45
URL: http://carra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback