Startsidan

Värsta blogghjälparen!

Hej vänner! Nu sitter jag på våran gamla dator som står på övervåningen. Spännande information va?! Hur som helst så ska jag och Eric flytta den till mitt rum någon dag då vi ids.

Den här headern gjorde jag idag åt
den här flickan. Eric har fått så många förfrågningar så jag hjälpte honom lite.
image341

Vi åt förresten kycklingsoppan till middag idag och den var god så den vågar ni testa. Man måste inte ha dom där thaikryddorna eller vad man ska kalla det utan man kan slänga i lite vad man har.

Kommentarer
Av: Nathalie Vesterlund

Jag tror jag fixade det?
Fast vet inte, jag försöker lära mig allt sånt här med koder hit och dit. Lite svårt.

Det med "dikten" vad helt lugnt, du gjorde det så mycket bättre än jag förväntat mig!

Jag är super nöjd!

Om det finns något jag kan göra för dig, så sej till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback