Startsidan

Jag gjorde mål!

Ja ni läste rätt! Jag har inte gjort mål på en fotbollsmatch sen jag var tolv år. Då var det skol-DM på Nydala. Eller jo, jag gjorde några mål på straffar på Tjejligan förra året men det var ju inomhus så det räknas inte tycker jag. Dessutom var det ju straffar och hur kan man missa då?

Street hockeyn idag var rolig. Jag har aldrig stått på ett par inlines förut förutom när jag tjyvlånade Annas i hallen hemma. En rullskridsko tog jag och åkte fram och tillbaka. Det var nedrans svårt att svänga tvärt så när jag missade bollen tog det ett tag att komma tillbaka till den. Dessutom kunde jag inte åka så fort för det gick inte att stanna.

Där vi spelade street hockey var det massvis med kråkor. De på bilden är typ en hundradel av alla fåglar. Helt sjukt, nästan som i en skräckfilm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback