Startsidan

Jag lever

Alltså hej!

Här sitter jag och säger att bloggen inte ska bli lidande mer och så skriver jag inte förrän klockan sex på kvällen. Idag sov jag till tolv. Det var himla skönt! Sen käkade jag frukost och eftersom familjen har bestämt att lyxa till det lite så fick jag en chokladcroissant. Sen åkte vi direkt och spelade fotboll med en annan familj. Jag spelade i crocs eftersom jag har skavsår på båda fötterna. Det gick rätt bra för mitt lag vann. Nu har jag duschat och gjort mig tjusig fr ikväll ska vi gå på restaurang och fira att skolan börjar. De firar så konstiga saker tycker jag. Först att Eric åker hem och sen att skolan börjar. Men ja, så gör man kanske här i Tyskland.

Senare kanske jag ska ta kort på mina fotbollsskador, jag vet ju att de är populära.

Kommentarer
Av: Bloggen om självkänsla & annat tänkvärt - Viktoriae

Du och dina skador.. haha du kan ju varna lite innan det kommer en läskig närbild på något sår när man sitter och äter framför datorn ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback