Startsidan

Lista

Visste du att jag?

(x) Är kär i någon
(x) Blivit kysst av någon som jag aldrig trodde skulle kyssa mig
(x) Hatat kärlek
(x) Cyklat utan händer
(x) Har converse
(  ) Älskar att gunga
(x) Är höjdrädd 
( ) Gjort mig själv illa medvetet
(  ) Är homosexuell
( ) Kysst mig själv i en spegel.
(  ) Hoppat från ett fönster
( ) Förlorat någon jag hållit nära
(  ) Dödat någon
(x) Bakat sockerkaka
( ) Velat dö
( ) Lyssnat på samma låt en hel natt
(x) Ätit godis istället för att gråta
( ) Skrikit hora/bög till någon
(  ) Varit hög
(  ) Hatar värme
(x) Har skrivit på någons arm
(x) Har dissat någon som ringt på min mobil
(  ) Varit otrogen
(x) Har ångrat mig
(  ) Har hostat blod
(x) Tycker om kladdkaka
(x) Har ätit middag med någon jag tycker om
(x) Tror på det övernaturliga
( ) Har hatat mina föräldrar
(x) Ätit jättemycket och sedan spytt (inte medvetet)
(x) Har spelat gitarr
(x) Skrattat åt mig själv
(x) Sjunger i duschen
(  ) Skrikit mig hes av panik
(  ) Blivit strypt
(  ) Har sett någon dö
( ) Blivit slagen
( ) Slagit någon
(x) Har skrattat så jag gråtit
(x) Haft solen i ögonen med ett leende
( ) Slängt porslin i väggen
( ) Hatat hela världen
( ) Sjungit till Håkan Hellström med någon jag tycker om.
(  ) Tycker att pengar är viktigare än något annat
(x) Gillar inte då folk tjatar på mig
( ) Drömmer ofta mardrömmar
( ) Har ett smeknamn
( ) Kastat mig framför ett fordon
(x) Skrapat upp knäna
(x) Tycker att krig är idiotiskt
(x) Tuggat på ett grässtrå
( ) Varit nära döden
( ) Hållit i en orm
( ) Varit så full att jag inte kunnat gå
( ) Trott att jag varit odödlig
( ) Kastat min telefon i vattnet
(x) Har gråtit i någons närvaro
(x) Har sprungit en kilometer utan uppehåll
( ) Har en studsmatta hemma
( ) Gillar att städa
(x) Kan över tre språk (hehehe)
( ) Tror på gud
( ) Är en negativ jävel (jag är bara realistisk)
(x) Drömt att jag varit död
(x) Har druckit öl
( ) Har ätit kattmat
(x) Är dålig på att säga nej
( ) Har någon gång känt dödslängtan,
( ) Avskyr matte
(x) Tycker om att spela piano
(x) Är en dagdrömmare
( ) Har varit på hultsfredsfestivalen
( ) Är vegetarian
(x) Hade gosedjur som liten
(x) Ska flytta så snabbt som möjligt
(  ) Knaprar ofta alvedon, koffeintabletter, panodil, ipren


Kommentarer
Av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

svar;

haha, det tror jag inte D:

jag är uppe i 100 och jag blev medlem igår 8D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback