Startsidan

Önskelista

Hej vänner!

Idag är det exakt en månad kvar till jag fyller år. Då tycker jag det passar bra med en önskelista.

Att Eric kommer hit
Pengar
Liten digitalkamera som går att filma med och inte har AA-batterier
Ett suveränt jobb
Ben & Jerry´s Chocolate Fudge Brownie
Boken "Lathund för låtskrivare - Allt en singer-songwriter behöver veta" av Eva Hillered
Snygga och praktiska flytta-hemifrån-grejer
Extern blixt till kameran
Svarta converseskor storlek 6, läder med hål i
Vita converseskor storlek 6 canvas
Symaskin
Cykel, lagom stor som man kan sitta rak i ryggen på
Hantlar
Ett BRA hopprep
Rubiks kub


Kommentarer
Av: Eric

söt du är :)

2009-04-24 @ 11:48:28
Av: Makrill

Haha okej vilken tur ;)

Hur ofta jag fotar arrangerade kort?

Hmm, så fort jag får en idé så gör jag det :) Så rätt ofta blir det väl :P haha

Hur så? :)



Planer inför helgen? :)

Ha en kanon helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback