Startsidan

Telefonterror

The Phone House har ringt till mig tre gånger nu. Jag undrar vad de vill. De kanske vill höra om datorn fungerar, det gör den. Eller så kanske de vill försöka sälja nåt annat och då kan de sluta ringa. Jag tänkte lix inte svara för det kostar pengar för mig eftersom jag befinner mig i Tyskland.

Snart ska jag gå med lilltjejen till pianolektion. Eftersom den bara är 45 minuter lång så tänkte jag inte gå hem under tiden utan jag går till Feneberg och köper glass. Dessutom tar jag med mig kameran så ni får nåt kul att titta på sen. Adjökens!

Kommentarer
Av: jossan

mm :) Händer i helgen? ^^

kram

Av: Lilla mamma

The Phone house har ringt mig idag. När jag svarade presenterade han sig och insåg att jag inte hade Telia utan Halebop och då gällde inte de erbjudandena han hade. Bra med framförhållning.

2009-04-24 @ 18:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback