Startsidan

En dag i Stockholms stad

Goddagens alla vänner!

Idag ska jag, Eric, Claudia och Gustaf/v in till stan och kolla på det där Pridetåget. Det regnar ute så jag vet inte om jag ska ta med mig kameran. Men jo, det gör jag nog. Sen ska jag ringa morfar också och se när vi får komma förbi. Jag har ju ett väldigt pressat schema här i Stockholm så jag måste boka in allt. När hände det senast?

Igår var jag och Eric och såg på Harry Potter och Halvblodsprinsen. Den var bra tycker jag även om böckerna är bättre. Vi fikade inte för vi for till Sickla istället för till stan. De urtjusiga gladiatorsandalerna med nitar fanns inte längre på Din Sko. Sopigt. Jag ska kolla lite i stan idag och se om jag hittar något spännande. Sen ska vi äta glass på Ben & Jerry´s glassbar i gamla stan.

Kommentarer
Av: Frida J

SV: Haha ok. :) Men det är bra att kunna vara lite oseriös på bilder ibland, eller hur? :D



Okej men varför installerar du inte om Image Ready då? :)



Kram Frida

Av: attis

Hallojsan och välkommen tillbaks till Sverige. Skönt att slippa katten fniss

Kram

2009-08-01 @ 16:27:27
URL: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback