Startsidan

Dagen idag i snabba drag

Hej alla vänner!

Idag har det snöat stora flingor men det syns inte längre. Jag och lillpojken bakade kladdkaka och den vart hyffsad. Lite för mycket socker i. Nu ska jag snart gå och hämta lilltjejen från pianolektionen och sen ska vi gå och köpa bröd.

Jag såg två killar som tyckte att de var ascoolanär jag var ute. De diggade sin mobilmusik och hade byxorna nere vid knäna. Barnsligt skulle jag vilja säga.

Lunchen blev himla god tyckte jag. Det vart nedrans mycket couscous kvar så det kommer vi nu äta i en vecka. Fast imorgon blir det lax för det är också gott.

Det där jag skulle berätta var förresten inte så roligt så jag struntar i det.


Kommentarer
Av: bella

Jag gillar det jättemycket jag, färg är snyggt!



:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback