Startsidan

Frågor och svar

Alltså jag måste ju vara den roligaste människan på jorden! Här har jag klistrat in de roligaste och bästa svaren från Apberget. Jag har svarat alltså. Vissa är sen flera år tillbaka.

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

- Jag skulle starta eget.

Bästa disney filmen som gjorts?

- JAG HATAR SÄRSKRIVNINGAR!

Vilken film är bäst?

- Sunes Sommar

Vem har den bästa bloggen?
- Jag såklart!
Ditt framtida drömyrke?

- Låtskrivare och egen företagare

Vilken är tidernas bästa låt?

- Ni har fel

Vad är ditt knep för att lyckas i köket?

- Ropa på Eric

Skriver du dagbok?

- Min blogg är min dagbok

Vilken frukt skulle du vilja förbjuda?

- Banan.

Är du kär i Ivar i Linas Kvällsbok?

- JA!!!

Skulle du klara av att tvätta dina kläder i tvättmaskinen?

- Men ja.

Vem är du?

- Jag är jag och det är inte du

Har du sett något spöke?

- Nej men hört

Vad skulle du vilja ta bort från Apberget?

- Alla fjortisar och särskrivningar

Om man går och lägger sig kl 8 på morgonen är man? 

- Det är idiotiskt.

Nåt du absolut inte äter?

- Banan

Ska det vara hårda eller mjuka Julklappar ?

- Kuvert.

Gillar du bananer?

- Nej dom är för apor ju!

Vilken topping ska det vara på din glass?

- Noisette

Vet du någonstans där det spökar?

- På Gotland

Vilken är din favorit kändis ?

- Jag hatar särskrivningar!

Vem är rolig?

- Jag

Hur ska din milkshake smaka?

- Choklad såklart!

Vem är cool?

- Jag

Känner du Eric?

- Yes, och jag älskar honom.

Brukar du bli cool i skolkataloger?

- Coolast av alla såklart.

Är du less tv-programmet "Idol" ?

- Nejsh

När hade du ditt senaste kalas?

- När jag fyllde år kanske?

Om du höll/håller på med någon bollsport, vilken?

- Lite målvakt och helst lite målgörare.

Vad skulle du aldrig erkänna?

- Att jag har fel, fast det har jag i och för sig aldrig.

Hur fort måste tomten åka för att hinna med alla barn?

- Alla barn får ju inte julklappar, det är ju bara dom snälla som får.

Varför heter det biljard när det bara är femton bollar?

- Haha, det har jag aldrig tänkt på!

Bästa minnet från 2006?

- England!

Har du provat singstar någon gång?

- Ja och jag vinner varje gång

När snön smälter, var tar den vita färgen vägen då?

- Jag tror den sugs upp av marken eller så

Ska du utomlands i år, i så fall vart?

- Till Tyskland

Vilket är det roligaste ordet på sju bokstäver?

- Kolijox

Har du dyslexi?

- Nej, lix inte

Vad brukar du göra samtidigt som du pratar i telefon?

- Allt

Talar du något annat språk än svenska eller engelska?

- Jamenvisst, jag kan alla språk

Har du konfrimerat dig?

- Nej, jag har konfirmerat mig.

Vems idé var det att stoppa in ett "s" i ordet "läspa"?

- För om man inte vet vad det betyder så hör man det

Röker/Snusar du?

- NEJ!

Brukar du sjunga och dansa när ingen ser?

- Alltid när ingen ser!

Tycker du om att sjunga?

- Nej, jag älskar att sjunga

Har du en egen hemsida?

- Tyvärr ja.

Vilken James Bond-skådis var bäst?

- Finns det flera?

Vackraste platsen i Sverige?

- Klippen

Tycker du att det är jobbigt att prata inför publik?

- Om jag får dom att skratta, nej.

Vilken mjölk dricker du helst?

- Komjölk

Vilka vinner Fotbollsallsvenskan 2006?

- Vilka är med?

Hur blir du av med ilska?

- Skriver dikter

Ge eller Få ?

- Få såklart.

Tror du på horoskop?

- Ja om det står nåt bra

Åker du snow- och/eller skateboard?

- Snowboard såklart

Bästa tvspelskonsollen?

- Konsollen är den man håller i va?

Vad är det värsta man kan göra?

- Odla bananer, knark och tobak

Har du haft en träkoja?

- Jag brukar leka i Susannes huvud ibland

Har du varit med om en jordbävning?

- Nej, det var bara Susanne som kom springandes

Är du rädd för att titta på skräckfilmer?

- Ja, jag är livrädd

Har du någonsin trott att du ska dö?

- Jag är rätt säker på att jag ska dö...

Har du varit med om en bilolycka?

- Ja, vi höll på att rulla utför ett stup i Spanien, men det var i själva verket bilen brevid som backade. 

Finns det något du har tävlat i?

- Jag tävlar alltid, mest med dom som inte är med

Vilket språk önskar du att du kunde?

- Alla!

Om jag säger Japan, vad svarar du då?

- Kineser?

Hockey eller fotboll?

- Både och

Vilket är det vackraste språket enligt dig?

- Finska

Beskriv det konstigaste fenomenet du känner till!

- Fenomen och fenomen, Susanne är rätt konstig.

Finns det något språk du skulle vilja kunna tala flytande?

- Finns det något språk jag inte skulle vilja kunna?

Vad är ditt bästa tips på Nattamat?

- Kladdkaka fungerar alltid

Vilket är det roligaste sällskapsspelet?

- Huvudstadsfrågona i När och Fjärran
Vad/vilket är det bästa stället att roa sig på?

- Äta Kladdkaka!

Vilket godis är bäst?

- Choklad i mängder!

Vilken ursäkt använder du dig oftast av när du kommer försent? 

- Kommer sällan sent

Vem klipper ditt hår?

- Susanne

Vad äter du helst när du är hungrig?

- Kladdkaka!

Ditt största intresse?

- Äta kladdkaka

Vilken är din favoritefterrätt?

- Choklad av nått slag

Tror du på spöken?

- Jag tror inte, jag vet

Kan du göra något roligt munljud?

- Jag kan sjunga, det låter roligt...

Vad skulle du skriva en bok om?

- Något jättekonstigt, Susanne kanske...

Vad tycker du om katter?

- Kattkräk

Vad är pinsamt?

- Att göra bort sej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback