Startsidan

Hemlisar

Nu har jag fått de små liven isäng och här sitter jag och äter lite fredagschoklad. Föräldrarna har ju varit borta idag hela dagen alltså. Mitt örngott och mitt påslakan var torra så nu har jag bäddat sängen också. Imorgon kan jag ha mina vita jeans igen eftersom jag har tvättat mina ljusrosa trosor. Jag tror jag måste gå till H&M och se om jag hittar fler för det är ju jobbigt att bara kunna ha dem två dagar.

Jag har så många hemlisar men dom kan jag inte berätta. Fy tusan alltså. Men tids nog får ni veta en av dem i alla fall. ÄR NI INTE NYFIKNA!!! Tills vidare får Eric veta. Godnatt!

Kommentarer
Av: skentrevlig

synd, Hives är ett väldigt bra liveband faktiskt :) om du får chans att se dem någångång, ta den! du kanske blir omvänd ;)

kram

Av: skentrevlig

gör det, men lyssna på senaste albumet då,"the black and white album", de första kanske skrämmer dig ur stolen hehe :P

2009-02-07 @ 00:51:31
URL: http://skentrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback