Startsidan

Jag och kosmos

Hej!

Ni borde läsa boken "Kund hos Kosmos". Den handlar om Kosmos förstår ni. Jag tror på Kosmos. Ni borde läsa den. Hur som helst. Idag när jag skulle gå och handla choklad så närmade jag mig ett övergångsställe. Eftersom alla stannar när det är rött så gör jag också det. Idag visste jag dock att det skulle slå om till grönt precis innan jag kom fram så jag inte ens skulle behöva stanna. Det gjorde det också så då log jag. Sen när jag kom fram till affären såg jag att den var stängd. Då trodde jag inte på Kosmos längre men sen kom jag på att Kosmos kanske menade att jag skulle ta en härlig promenad i vårvärmen istället för att bli tjock. Då gjorde jag det. Jag gick där jag inte har gått förut. Sen fotade jag fåglar och annat för kameran hade jag med mig. Sen tänkte jag att Kosmos menade att jag skulle gå till Müllers som vanligt för at chokladen kanske är billigare där trots allt. Det menade Kosmos dock inte för där var det också stängt. Kosmos vill att jag ska bli smal.


Kommentarer
Av: Eric

haha du e så rolig :) du får mig alltid att le :) miss u


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback