Startsidan

Minnen

Nu har jag spelat fotboll med barnen och det var svettigt. Jag fick massa kramar så jag tror att de tycker om mig nu. Fast nu är lillpojken sur igen för jag råkade kalla honom för rumphål. Fast det var bara för att han kallade lilltjejen för det först. Dessutom skojades jag bara.

Nu sitter jag och läser igenom alla mina gamla inlägg. Det är så roligt att minnas saker som hände för två år sedan och så där. Ja.

Jag pratade med Eric på mobilen nyss och jag skule vilja veta vad det kostade. Troligen inte så mycket för honom. Någon som vet? Halebop till Halebop? Sverige till Tyskland.

Kommentarer
Av: Cristel

nej jag brukar inte heller ha det, och det är väl därför jag har tandläkarskräck då jag väl ska dit haha ;)

Av: Pia

Hej Nina

Jo men det kanske skulle vara kul och så :) du kan ju höra av dig :p

2009-02-03 @ 21:03:55
URL: http://pisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback