Startsidan

Surpuppepappa

Pappan är lite sur över att jag tyckte han var fånig som var så dödligt sjuk. Men det var ju sant! Nu är han i alla fall frisk och eftersom lillpojken blir 12 år imorgon så bakade han en tårta. Trots att jag hade varit så elak så fick jag slicka skålen, slickepotten och vispen. Det var första gången han såg ren glädje i mitt ansikte, sa han. Jag måste alltså ha visat mitt rätta jag här och det känns ju bra.

För någon dag sen satt jag och lillpojken och skrattade åt au pairer på hemsidan där vi hittade varandra. Alla skrev att de älskar barn och har ett stort hjärta. Skitsnack tror jag. Jag var i alla fall ärlig och se så bra det blev! Tips till er som vill vara au pairer, var ärliga!

Ikväll var jag, mamman, pappan och storpojken på storpojkens flickväns utställning i skolan. Dom hade fotat speglingar och vatten och grejer svartvitt och vissa var faktiskt riktigt duktiga! Några gav mig idéer på några bilder jag ska ta någon dag. Mycket bättre såklart. Här har jag fotat en spegling och kan man få en snyggare bild? Skulle inte tro det.


Kommentarer
Av: Anonym

När jag började fota för mer än trettio år sedan så tog jag också sådana snygga kort, i spegeln. De var på mig.

Minns du att jag tog flera och då menar jag flera kort på mig med olika "outfit" som blev knas pga överexp. undra om inte dessa skulle gå att väcka till liv med hjälp av digital teknik. Det kan du ju fundera på.

2009-02-17 @ 21:31:49
Av: JOANNA

god natt:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback