Startsidan

Buzzador - Storytel

Jag är medlem på Buzzador och det borde ni också bli! Det är helt gratis och här blir du medlem. Man får testa saker gratis och så pratar man om dem med sina vänner och sen utvärderar man. Busenkelt! Man får själv välja vilka kampanjer man vill vara med i. Igår fick jag en förfrågan om att testa Storytel.se som är en sida där man kan lyssna på ljudböcker. Nu sitter jag och lyssnar på Mia Törnbloms bok Självkänsla nu!. Sen ska jag lyssna på hennes andra böcker och efter det lite språkkurser. Tyvärr kostar Storytel och det är ju synd. Det kostar olika mycket beroende på vilket abonnemang man väljer. Det går dock att provlyssna lite innan man blir medlem och det är ju bra!

Kommentarer
Av: MALIN

Ja gör det:)

Ja det blir en himla letande men förhoppningsvis får det vara värt det :)

Av: Emelie

Nu är du med och tävlar om att bli veckans blogg !

Fem finalister dras imorgon , lycka till ! :)

2009-07-03 @ 17:54:19
URL: http://emsied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback