Startsidan

Ett tips

Hej alla vänner!

Jag är ju en ärlig person som ni vet och idag tänkte jag tipsa om en sida där man lätt kan få presentkort och grejer. På andra sidor måste man samla in massvis med poäng för att få ett presentkort på kanske 200 kronor. Eftersom det tar så lång tid ger man upp och får alltså inte ut nåt presentkort. På
Gratisbio däremot är presentkorten på 50 kronor vilket går betydligt fortare att samla ihop poäng till.

till skillnad från många andra sidor kan man få presentkort på affärer som man faktiskt brukar handla i, exempelvis H&M, Gina Tricot, Cubus, Dressmann, Indiska, Stadium, ICA, Max och så vidare i all oändlighet.

Bli medlem genom den här länken så får jag poäng!

Kommentarer
Av: [lisa bjernhagen]

sv: hehe okej :) men det var ju bra! tack!

Av: Jennie

Haha, ja, det kanske var lite taskigt x) men jag tror inte att trosorna är på rea, inte här i alla fall. ;)

2009-07-24 @ 17:26:11
URL: http://jenniestyle.blogg.se/
Av: anne

du fick poäng av mig nu då :)

2009-07-30 @ 12:56:42
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback