Startsidan

Specträning, för alla

Goddagens alla älskade läsare! Och alla andra som bara "tittar in för att säga hej".

Igår på träningen var en ny gubbe där och skulle träna oss. Han sa i början, berättade min tyska vän för jag förstod knappt ett ord av vad han sa på grund av dialekten, att han skulle träna individuellt med oss. Bra, tänkte jag, då får de som behöver extrahjälp på det de är lite sämre på. Där hoppade jag dock i galen tunna för jag fick också gå dit. Alla fick gå dit. Alla fick göra samma övning. Fånigt tyckte jag. Jag hoppas verkligen att han bara kollade vilken nivå vi ligger på så att han kan hjälpa oss nästa träning.

Förresten tycker jag han är jobbig på matcherna för han är en sån som står och skriker hur man ska göra. Det tycker jag är tränarens uppgift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback