Startsidan

Dagens händelser

Hej vänner!

Imorse kom lillpojken in och väckte mig halv nio. Han sa att jag skulle äta frukost med familjen för en gångs skull. Jaja, sa jag och somnade om.

Idag ska vi fara till familjen som vi kanske skulle till igår. Vi ska spela fotboll och vi ska vinna. Jag ska packa en liten väska nu och göra mig i ordning. Jag vet inte riktigt när vi ska fara så det är bäst att vara färdig.

Nu kan jag snart börja skriva lillpojkens namn för han avslöjar ju sig själv hela tiden.

Just ja, igår när vi köpte glass sa jag lite på skämt till pappan att jag ville ha en banan- och chokladstrut utan banan. Innan jag hann blinka hade han beställt det och det vart så mycket strul för han i glasskiosken. Men gott var det kan jag lova!

Kommentarer
Av: Gina

Nej klaga på vädret ska man ju inte göra men lite ofräscht att svetten rann om en! haha!

Jasså läter intressant! Men man känner igen kuskarna genom deras dresser alla har en inviduell och en egen färg, så efter ett par gånger kan man det (: Jasså visste inte om att du gillade hästar ^^

Av: MALIN

Haha nejdå, ingen fara! Jag får alltid google brännan först, men sen då tar det fart :)

Haha men fräknar är ju asgulligt :)

2009-06-01 @ 14:56:08
URL: http://haschplanta.blogg.se/
Av: LuxuryPink

sv; man kan ta färska jordgubbar, ananas...you name it!! =)

2009-06-01 @ 16:10:19
URL: http://luxurypink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback