Startsidan

Filmkväll

Nu har jag sett på The Hours. Det var en dålig film tycker jag för jag fattade inte slutet. Inte så mycket annat heller i och för sig. Den hoppade mellan tre olika kvinnors liv i olika tider så jag hängde inte alls med. Sen har jag svårt att se skillnad på folk i filmer så jag visste aldrig vem som var vem. Förstår ni hur jobbigt jag hade det i skolan när vi skulle analysera filmer?! Det var nog den värsta uppgiften jag kunde få. Se en himla film och skriva massa om den. "Den var bra" eller "den var dålig" dög minsann inte. Nej, tacka vet jag Sunes Sommar, den fattar man! Och den är bra!

Kommentarer
Av: björken

Har fått ta rätt mycket skit av några av mina filmnördkompisar för att jag inte pallar Meryl Streep :/



Håller med om det där med recensioner. Det ska alltid vara sådant jävla artistiskt slirande. Som om själva recensionen hade ett egenvärde. Antingen är en film bra eller dålig, punkt!

2009-06-22 @ 23:12:14
Av: MALIN

Gjorde det? Vi har sol idag också! :)

Av: Sandra

hehe den blir torr när den är i ugnen för länge, men tar man ut den några minuter innan och låter den stå blir den inte torr=)



Sen så blir den torr om den står ute länge, mitt tips är att frysa ner den så fort den kallnat, skära i bitar o frysa ner, åller sig färsk längre helt underbart=)

2009-06-23 @ 10:48:48
URL: http://sandrags.blogg.se/
Av: Hanna

tycker inte heller den filmen är så bra :S

kram sötis! =)

2009-10-16 @ 19:53:17
URL: http://vetement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback