Startsidan

Införskaffningar

Idag gick jag till H&M men tror ni de hade fått in några Fashion Against AIDS-kläder. Svar nej. Jag gick hem igen och gick med hunden och matade katten och sånt och sen gick jag till Media Markt. Där köpte jag en cd-skiva. Juli - Es ist Juli. Sen hittade jag en jättestor mataffär som hade Marabouchoklad. Kors i taket! Det köpte jag dock inte eftersom jag ska bli smal nu. Istället köpte jag mörk choklad med chili, vindruvor och pistagenötter. En läppglans fick jag med mig också och det var ju kul. Den luktar melon så man vill nästan äta upp den.


Kommentarer
Av: Gina

Ja det är roligt att srpida ut sporten och många ridtjejer blir senare monté ryttare eftersom det finns miljonvis pengar att plocka ut där, haha.

Nja men för det mesta, men om det är någon ny så kollar man upp den i porgrammet antingen genom nr på hästen eller genom hur dressen ser ut det är inte så krångligt om man väl kommer igång (: hihi.

Av: eric

ser gott ut, godare än ostbågar. (L)

2009-06-02 @ 23:09:53
Av: Fatima

Svar: Vi får inte röra varann. :)



Åh! Måste fråga. Är chilichoklad gott?? :)

2009-06-03 @ 09:44:35
URL: http://gustibusmensdatincrementum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback