Startsidan

Här ska ätas!

Sådärja, nu är jag hemma från IKEA. Mamman skulla handla massa saker så jag blev trött i benen innan hon var färdig. Men den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge. I slutet kommer ju godiset! På bilden ser ni vad jag införskaffade.

När jag stod i kön gjorde jag bort mig. En kvinna hade gått från fel håll så hon frågade mig om jag var först. Jag trodde dock att hon pratade med kassagubben eftersom hon sa sie. Hon betyder det. Sie betyder också ni, alltså fint du. Hon tittade på mig så jag sa, "nein, du". Inte så trevligt alltså. Det hade i och för sig ingenting med saken att göra att jag trodde hon pratade med kassagubben.


Kommentarer
Av: Siri

Ser gott ut, speciellt chokladbollarna ; )

Av: Fatima

Svar: Tror jag köpte de från City Gross med har för mig att det finns liknande i Cervera. :)



MUMS JU! Du köper alltid hem en massa gott!

2009-06-22 @ 21:01:49
URL: http://gustibusmensdatincrementum.blogg.se/
Av: björken

Supportar allt där tror jag. Utom delicato faktiskt. Hemgjort > delicato.

2009-06-22 @ 22:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback