Startsidan

Flugor

Idag på matchen var vi tvungna att spela i neongula västar eftersom vi hade samma färg på tröjorna som motståndarna. När jag hade tappat luften bytte jag och när jag stod på sidan märkte jag att alla flugor var runt mig. Jag tänkte att jag måste lukta väldigt illa så jag gick runt för att slippa dem. Efter ett tag sa en tjej i laget att de gillar den gula färgen så om jag tog av mig västen skulle de försvinna. Sagt och gjort. Hon hade rätt. Jag kände att det kliade lite på brösten men jag brydde mig inte för där kan man ju inte stå och klia sig. När jag skulle duscha och tog av mig sporttoppen var det säkert 20 döda flugor i den. Härligt!

Kommentarer
Av: björken

Haha sjukt. Jag cyklade "broarna runt" idag (du som är från Ume vet kanske vad det är?). Hade på mig en gul tröja och det var en jävla massa flugor och andra oidentifierbara insekter som fastnade på mig trots att jag körde rätt snabbt. Tänkte fan inte på att det var tröjans färg det berodde på. Well, well. Man lär sig en ny sak varje dag, som det brukar heta.

2009-06-27 @ 22:19:35
Av: Sandra

klart du ska testa alla kindergrejer som finns hehe, har faktist inte testat dne ännu, ja va inte sugen efter att ja ätit krusbär hehe.

Förresten i tyskland finns de nån choklad som ja bara älskar kommer inte ihåg va dem heter men de e typ sex-sju st småbollar typ, men nån kräm i och utanpå tror ha de e ett tunt lager med vitchoklad och sen nötter, helt underbara hittar du dem TESTA!



Haha men du kanske tycker boken slutar bra:P



Av: Petra

Sv; åh vad tråkigt :/ hoppas verkligen du hittar det sen :)



ja det är sant, hoppas man inte tappar kontakten då bara :)



men vad gör du på ditt jobb där egentligen? bara tar hand om barn eller vad handlar det om, haha!

2009-06-28 @ 00:17:01
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/
Av: Karin

Aldrig mer gult va´? =)



Jag har klickat på ett par av dina annonser. Hoppas du blir glad ! ;)

2009-06-28 @ 13:13:40
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback