Startsidan

Buzz på engelska

Hej alla vänner!

Nu är lilla Eric klar med sin skoterförarbevisutbildning så nu kan han slappna av lite. Skönt för honom. Vi har just ätit en smarrig middag med gopizza och sallad. Vi äter ju bara en halv pizza var för annars blir det så onyttigt. Dessutom blir man spymätt om man äter en hel. Snart är det Idol och till det ska jag trycka i mig en Plopp och en dubbelnougat. Himla gott kommer det bli.

Vi köpte förresten Buzz igår och när vi testade spela det såg vi att det var på engelska. Inte konstigt att det var så billigt. Men spela roll gummiboll, vi fattade frågorna och svaren och lite språkträning har ju ingen dött av.


Kommentarer
Av: Bettan

typ lite diskret färg, grön/grå/blå-ish, nåt åt det hållet, men ändå ljust och inte värsta emo. mitt namn nånstans i fonten rage italic om den finns, nåt fint längst upp, typ en skön bild eller nåt, mailar en bild och lösen och det, måste inte va den bilden, men så får du ett hum om vilken känsla jag vill ha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback