Startsidan

Imorgon åker jag!

Nu har jag packat färdigt! Imorgon åker jag ju till Tyskland, måste åka hemifrån kvart i fem på morgonen, så det känns skönt. Jag ska mellanlanda två gånger på vägen och en av gångerna måste jag byta plan. Jag ska sitta i Riga i tre timmar så om någon har några förslag på vad man kan göra där, på flygplatsen alltså, så är jag tacksam för det. Jag tänker inte köpa internet så jag lär väl sitta och fika och läsa.

Nu ska jag njuta av mina sista timmar med Eric så vi ska sätta oss på baksidan och sola. Sen blir det reprisen av Anna Anka söker assistent 16.40. Härliga tider!

Kommentarer
Av: Madde

Det var det för mig med innan igår så det var grymt gott ;) Kram

Av: claudia

Hur länge blir du kvar i tyskland denna gång?

2010-04-11 @ 17:25:14
URL: http://claddans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback