Startsidan

Jävulskap och visdomsord

Ibland hatar jag mig själv! Nu nyss skulle Eric fota mig själv inför en grej till bloggen och jag ställde iordning allt och så. Då tar han ett kort och så kommer de förbannade orden "No card" upp i kameran. Naturligtvis har jag glömt korthelvetet i datorn hemma så nu kan jag inte fota. Jag har alltså släpat på kameran på stan idag hela dagen i onödan. Jag blir så irriterad, det är bara tur att vi inte ska gå till någon majbrasa ikväll där jag kan fota.

Förresten, drick ingen alkohol ikväll, det blir ändå inte som du tänkt dig. Det är en dag imorgon också, och dagen efter det. Tänk på det.

Kommentarer
Av: Sanna

sv: ja, det tycker jag nog hehe ;) men du kan se vad du själv tycker på youtube.com/sannahansson :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback