Startsidan

En vit jul

"Alkoholkonsumtionen är i dag hög bland vuxna runt om i landet. Runt 385 000 barn växer upp i Sverige med föräldrar som har ett riskfyllt drickande. Ännu fler barn känner obehag under julen. Barn till normaldrickande föräldrar. För när mammas kramar plötsligt känns annorlunda, när fasters skämt blir omöjliga att förstå eller när morfar luktar så konstigt, då står inte längre julen för en trygg gemenskap." http://www.vitjul.se/

Naturligtvis ska jag inte dricka alkohol i jul för jag är inte nån svag person som vill ha bekräftelse eller nåt äckel som vill försöka vara cool. Seså, drick ingen alkohol i jul och nyår! Inte annars heller för den delen.

Kommentarer
Av: Maggie

Jag läser bibeln och har själv läst om homosexuella. Det står gud skapade mannen och kvinnan för att det tillhör varandra. Något om att döda homosexuella står det absoult inte. Det är en myt.

Av: Maggie

Och om de nu vore så, så hade vi väll gått runt och dödat dem. Som muslimerna som spränger sig själva i Allahs namn. Men nej, sådanna är inte vi kristna. Vi tänker "vem är jag att döma"

2010-12-17 @ 21:36:18
URL: http://maggiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback