Startsidan

Melodifestivalen, deltävling ett

Melodifestivalen igår blev bättre än väntat tycker jag. Jag och Eric käkade middag och tittade på den hos mamma och pappa och jag och mamma hoppades på följande resultat.

Final, Salem al Fakir och Pain of Salvation
Andra chansen, Jessica Andersson och Anders Ekborg

Rätt bra blev det ju ändå. Ola visste vi skulle gå vidare även fast han inte är bra men så är det ju varje år, tyvärr.

Jag tycker Jessica Andersson var suverän för hon har ju alltid klätt sig som en prostituerad och sjungit om samma sak. Igår var hon en kvinna och sjöng vackert. Mycket bra.

Hon Jenny Silver var ju det konstigaste jag någonsin sett. Vad hade hon på sig? Hur "dansade" hon? Ingenting att hänga i julgranen direkt.

Linda Pritchard, fula kläder och dålig låt. Det lät precis som de där grekerna eller turkarna eller vad det är som låter likadant. Ingen höjdare.

Den där Frispråkarn var bara pinsam. En gubbe som pratar som att han vore utlänning och 15 år.

Pain of Salvation, Anders Ekborg och Salem al Fakir var bra. Anders Ekborg lite sämre än de andra två men det ser ni ju överst i inlägget.

Kommentarer
Av: Emelie

Salem Al Fakir var lääääätt bäst! :)

Jag förstår mig inte heller på Jenny Silvers kläder... Shiiiit...



Kram!

Av: bella

Hej, jag tyckte att alla var ganska dåliga. Det var mke bättre förut...^^

2010-02-07 @ 13:04:31
URL: http://bellida.blogg.se/
Av: lotta

pain of salvation = bäst!

2010-02-07 @ 19:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback