Startsidan

Jag ska kanske skriva en bok i en chokladaffär

Igår kom en sak som ett paket på posten. Det kom nämligen ett större brev i brevlådan från tidningen Må Bra. Jag läser aldrig den tidningen så jag trodde jag hade fått nåt för att jag är en så bra bloggare. Tyvärr var det inte så utan när jag var i Stockholm fick jag en Må Bra-tidning av Lotta som jag tävlade i. Det var mest på skämt, fast lite på allvar, men jag vann! Jag som aldrig vinner något! Jag fick boken Jag vägrar dö nyfiken av Babben Larsson. Det sägs att hon skrev den i ett bageri, mycket lustigt. När jag har läst den ska jag berätta för er hur den var.
Jag fick Babben Larssons bok Jag vägrar dö nyfiken av tidningen Må Bra

Kommentarer
Av: bitterfittan

alltså, jag har ju aldrig kunnat klia mig i rövva pga vårt dåliga toapapper, men nu när vi har lambi hemma måste det ju vara fritt fram?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback