Startsidan

Den stora äggjakten

Är det bara jag som älskar Hemköps "Den stora äggjakten"? Idag var jag riktigt sent ute eftersom jag glömde bort det men ändå fick jag en chokladkaka. Hittils har jag fått fem stycken och det är ju bra eftersom jag älskar choklad. Tyvärr finns det ju bara mörk choklad men det är väl lika bra det eftersom det är nyttigare.

Ni som inte fattar vad jag pratar om kan ju bli medlemmar på Facebook och sen bli ett fan av Den stora äggjakten. Klockan elva varje dag kommer det en ledtråd och sen är det bara att leta i internets underbara värld.

Några av mina chokladkakor som jag fått helt gratis i Hemköps tävling Den stora äggjakten

Kommentarer
Av: claudia

Vad kul att se att mitt tips till Eric gick vidare:) fats du kanske fick veta det från annat håll?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback