Startsidan

Tyskland i mitt hjärta

Nyss fick jag ett mail av pappan i tyska familjen. Det är så sorgligt tycker jag för då blir jag påmind om att de finns på riktigt. Det kan ju tyckas helt stört att skriva så men det är så jobbigt att sakna människor som bor så långt borta. Jag fick i alla fall order om att fota mer så jag får väl ta fingrarna ur arslet och göra det någon dag. Kanske ska ta med kameran när jag åker skridskor med Jessicka på fredag. Eller kanske till jobbet imorgon och trakassera mina arbetskamrater. Vi får se.

I sommar vill jag och Eric resa genom Tyskland. Vi får bara hoppas på att ekonomin tillåter det. Jag kanske ska göra fler videobloggar så jag blir lika känd och rik som
Blondinbella.

Kommentarer
Av: Min väg till 50 kilo

Hejhej! Har du tid och lust tycker jag att du ska gå in på min blogg om träning och viktnedgång. Följ min väg till 50 kilo! :)

Söt blogg...

Av: Carolin

Bloggen som kommenterat här ovanför gjorde mig deprimerad.

2010-03-11 @ 12:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback